STATUS BLOG INI : WILL BE UPDATE SOON! :D

Friday, June 24, 2011

ini! kisah lima lagu

mungkin di rumah tanpa ada apa-apa kerja yang nak dibuat, mesti sangat membosankan.kalau aku boring tahap gaban dekat rumah, aku syorkan korang untuk dengar lagu daripada seorang penyanyi ni. lagu apa? ni bukan lagu biasa. mungkin korang pernah dengar tapi korang tak pernah tau. antaranya :

  1. lagu malas
  2. jutawan
  3. kahwin dengan awak
  4. bom tangan
  5. itu cara awak
mesti korang tak pernah dengar, jadi ini liriknya :

lagu malas

hari ini saya rasa tak nak buat apa-apa
saya cuma mahu baring di atas katil
tak rasa ingin angkat telefon
jadi tinggalkan satu pesanan di hujung talian
sebab hari ini saya sumpah saya tak buat apa-apa

jutawan

bila saya pinjam mata
saya nampak nama saya bersinar bercahaya
berbeza bandar setiap malam oh
saya sumpah dunia patut bersedia
apabila saya menjadi jutawan

kahwin dengan awak

ini satu malam yang indah
mencari sesuatu yang bodoh untuk dibuat
hai sayang,
saya rasa saya ingin kahwin dengan awak

itu cara awak

bila saya lihat wajah awak
tiada satu benda yang akan saya ubah
sebab awak mengagumkan
dengan cara awak


anda boleh cuba jika nada kebosanan tahap gunung rapat. sekian.

p/s : lagu daripada BRUNO MARS














No comments:

Post a Comment