STATUS BLOG INI : WILL BE UPDATE SOON! :D

Saturday, October 1, 2011

ini! kisah si ombak rindu

mula-mula dulu, aku baca novel Cinta... Tiada Akhirnya tulisan Fauziah Ashari. rate : 4 bintang :)
tapi agak lucah la, sebab tengok la umur aku masa tu. dah cukup besar tapi tak besar sangat. masa form 1 ke 2. macam tu la. muda lagi. :D rupa-rupanya, novel tu sebenarnya ada novel pertama dia. orang kata, lagi best daripada yang novel kedua tu. aku pun cari novel tu. jumpa dan pinjam. seronok jugak . rate : 4 1/2 bintang. sweet la daripada yang kedua.

sekarang, dah ada filemnya. OMBAK RINDU. tayangan , tak tau bila. aku nak SPM dah weh. tapi aku selalu ikut perkembangan cerita ni. selalu tengok promo dia dekat YouTube.

buka ini
-PROMO SI OMBAK RINDU-

SPM, SPM jugak tapi aku tak sabar nak tunggu cerita ni keluar. sekian dulu. salam.


ada laut tu :)


auww, sweet macha


novel Ombak Rindu

novel Cinta.. Tiada Akhirnya










No comments:

Post a Comment